Tam bir hafta önce ben de emzirmeye son verdim. Oğlum tam 2 yaşında ve aşırı düşkündü memeye. Artık beslenme olmaktan çıkmış emzik olarak kullanıyordu canı sıkıldıkça. Bir iş bile yapamıyordum sürekli oturtup emmek istiyordu. Gece uyanmalarını saymıyorum bile. Ama son 1 ay zaten memelerde az süt kalmış. Artık bitecekmiş. İneklerden süt alıp bardaktan içicez. Memeler hala senin istediğinde sarılabilirsin buradalar sadece sütleri bitecek diye sürekli telkin ettim. Tak ettiği gün göğsüme kahve sürdüm. Uf olmuş memede sütler artık bitmiş dedim. Tabi ki ortalığı yıktı. Hatta memeleri sevip öpüp iyileşeceğini umdu kıyamam. İlk 2 gün çok kötüydü saatlerce ağladı uyku vakitlerinde. Ama gün içinde çok fazla oyun oynayıp yormuştum. Ağlayıp yorgunluğa da dayanamayıp uyuyakaldı her seferinde. Üstüme saldırması yok meme diye ama hala unutmadı kendi uyumaya. Sabaha kadar uyuyor artık. Beslenmesi de düzeldi. Allah kolaylık versin şimdiden. Sabırlı ve hazır olmak gerekiyor bu işe