Masal_m biz bebeğim 4. Ayından beri önce günde birle başladı sonra iki günde bir haftada bir ve şu an 12aylık olacak hala haftada bir dodex içiriyorum. Çok minikken enjekte ettiler iğne olduk hep ama şimdi şişeyi kırıp içiriyorum. B12 çok fazlaca önemli o yüzden daha uzun kullanmak daha iyi bence. Kaç aydır onla uğraşıyoruz resmen inşallah geçer canım o bişey değil yani az seninki