Hanımlar merhaba,
Bebeğim 5 ay 10 günlük. Kucağımda sürekli, bezende destekli emzirme yastığında oturtuyorum. Dışarıya çıktığımız zaman asla bebek arabasına yatmak istemiyor. Etrafı görmek istiyor. Oturtsam daha erken mi diye düşünüyorum. Sizler ne kadarlıkken bebek arabasına oturttunuz?