Merhaba hanımlar günlerdir sinir içerisindeyim.Başkasıda mağdur olmasın diye yazıyorum.İnstagramda sürekli önüme çıkıyordu hafta sonu kendi web sitesinden siparişimi oluşturdum.Kart bilgisi vermemiş olayim diye ödemeyi havale ile gerçekleştirdim ( 2.299 ₺ ) sistemde ödeme bekleniyor şeklindeydi pazartesi sözde iletişim hattı whatsapp üzerinden mesaj attım onaylandı dendi ve kısa süre sonra siteden siparişime bakınca kargoya verildi durumundaydı takip sayfası açılmadı.Akşam üzeri 6 gibi sözde stok hatası vermiş whatsapptan mesaj atıldı siparis iptal edildi dendi iban ve isim soyisim istendi hemen yazdım.Ama ne para geldi nede yazdığım ona mesaja cevap verildi..İnstagramdan mesaj attım whatsapp tan attım defalarca aradım bir yanıt yok gelen parada yok :( sizlerde mağdur olmayın diye yazmak istedim.Giden 2 bin küsür parama oldu :( :(