ballibadem_ Kızlar oğlum 2 ay 20 günlük sünnet ettirmek istiyorum Kamil Değer hocayı duydum. Daha önce kendisine gidip sünnet yaptıran var mı acaba
Kuzey_Melis_Momm ballibadem_ Benim çocuğumun sünnetinide 2 aylıkken Değer bey yapmıştı . . Gözünüz kapalı gidebilirsiniz çok ilgili sünnet olurken ben bebeğimin yanındaydım işinin ehli olduğu için 10 dakika bile sürmemişti kendi telefon numarasını vermişti aksi bir durumda kendisiyle iletişim halinde olmamız için ilk gün bilmeden zıbınını kapatmıştık ödem olmuş çocukta hemen aradm whatsaptan resim göndermemi istemişti ödem olduğunu söyledi onun için krem verdi şükür 1 haftada geçti biz çok kolay geçirdik darısı başınıza
Kubracigimm ballibadem_ biz ve bir arkadaşım değer beyde sünnet ettirdi bebeğini. Çok memnun kaldık. Çocuk doktorumuzun tavsiyesi ile gitmiştik. Süreç çok güzel geçti ve çok hızlı iyileşti.
Omeralpp ballibadem_ merhaba sünnet oldu mu acaba bende yaptırmak isteyorum bilgi alabilir miyim lütfen
ballibadem_ isufumveben nasıldı memnun kaldınız mı, anestezi aldı mı, anneyi yanına alıyor mu, iyileşme süreci nasıldı, bir de yakın zamanda mı yaptırdınız ücreti ne kadar bahsedebilir misiniz🌸
isufumveben ballibadem_ evet uyusturmayi iğne ile yapiyorlar orda haliyle ağlıyor biraz yapacak bir şey yok. Anne babası olarak yanindaydik hep sevdigi oyuncagini götürdüm biraz süt sağmıştım onu içirdim ama bizimki agladi biraz çünkü o zaman küçüktü sırtüstü yatmayi sevmiyordu. Sonrasında ilk çişini yaparken ilk gün biraz huzursuzdu ertesi güne bir şeyi kalmamıştı. Biz neredeyse 10 ay önce yaptırdık sanırım 3000 küsür fiyatı vardı
ballibadem_ isufumveben lokal anestezi veriyor yani öncesinde kan aldı mı peki, bir de sizi yanına aldığına göre ameliyathanede yapmıyor değil mi normal odada yapıyor
Kuzey_Melis_Momm ballibadem_ Öncesinde iğne yaptı uyuşması için yarım saate yakın bekledik die hatırlıyorum odada yapıyor asistanıyla birlikte ama ameliyathane ortamı yaratıyor resmen ve sünneti 10 dakika bile sürmedi hemen bitti
ballibadem_ Kuzey_Melis_Momm çok teşekkür ederim🌸kan alıyorlar mı peki anesteziden önce bir de ücreti ne kadardı
Kuzey_Melis_Momm ballibadem_ Rica ederim . . Bizden kan almadılar ben yaptıları 2 yıl oluyor şuanki fiyat bilgisini bilmiyorum malesef güncel fiyat için hastaneden bilgi alabilirsiniz
ballibadem_ Kubracigimm anladım çok teşekkür ederim bir de bir şey daha sorabilir miyim normal dikişli sünnet yapıyor değil mi klipsli vs değil
Kubracigimm ballibadem_ Rica ederim ne demek hayırlı olsun şimdiden sünnetiniz. Evet dikişli yapıyor. Büyük bez , bardak bunları kullandırmıyor. İki çeşit krem bir de vazelin veriyor 4 gün kadar bunları bezine sürüyoruz o kadar bir de 3 gün calpol veriyoruz. Ha baktınız çocuğunuzun keyfi yerinde sancısı yok iki gün verseniz de olur.