Öncelikle herkese merhaba. Çok zorlandığım bir döneme girdim 13 aylık yürüyor koşturuyor önceden oyuncaklarıyla oynardık dururdu odada en azından şimdi oyuncakları bile dikkatini çekmiyor oyuncak dışında eşyalarla oyun kurmaya çalışıyoruz bir süre sonra kaçıyor yürüyüp keşfediyor diye meraklı farkındayım ama 1 sn oturmuyoruz 😀😀 Yapılması gereken ev işlerini saymıyorum bile nasıl oyalayabilirim ne dikkatini çeker 🙏