busragggg sebzeleri haşlayın, hafif sulu bırakıp blenderdan geçirip çorba olarak verin. Ben eğer baştan ek gıdaya başlasaydım irmik ve normal un yerine yulaf unu kullanırdım sanırım. Hem sindirimi kolay, hem lifli gıda, hem doyurucu. Hazımsızlık sorunu da yaşamazdı böylece. Buharlı pişirici hakkında hiçbir bilgim yok maalesef. Daha taneli gıdalara geçmesi için küçük zaten şu aşamada farklı mevsim sebzelerini karışık haşlayıp püre halinde verebilirsiniz anca. Sonrasında zaten ufaktan tarhana, şehriye, ezogelin gibi çorbaları da dahil edersiniz menüsüne.