Merhabalar biz 2,5 aylıkken sünnet olduk ben de baya araştırmıştım o dönem klipten de memnun kalan var ama genellikle klip çıktıktan sonra daha doğrusu çıkartılırken de bir kez daha ağrı yaşanıyormuş ben o yüzden tercih etmedim doktorumuzun da tavsiyesiyle eski usul sünnet olduk çocuk cerrahi yaptı sünnet sonrası bize herhangi bir ilaç krem vermedi kantaron yağı ve Mustela 123 pişik kremi önerdi ilk günden itibaren kullandık çok şükür kolayca atlattık sizinki de umarım çok kolaylıkla geçer.