Kızlar selam.. Dün sabahtan beri üzerimde halsizlik,ateş ve titreme vardı..Duş aldım belki kendime gelirim diye ama nafile. Gece 38.5 a kadar çıkmış ateşim. Eşim ve annem basimdaydi sürekli ama hayattan bir nebze olsun keyif alamıyorum. Bogazlarim da baya şişmiş. Kahvaltı da yapamadim doğru düzgün,iştah mistah sıfır. Bı yandan bebis diş çıkarma döneminde, göğsüm hep yara dolu. Parol içtim dün aslında ama vücut kırgınlığı bir türlü geçmedi. Bitki çayı içiyorum şuan,başka ne yapabilirim?