aysequl20 gayet normal, üstüne gidip üzmeyin kendinizi de çocuğunuzu da
benim kızımda öyleydi şuan o kadar ortama uyuyor ki anlatamam
bu bir süreç, ilk defa böyle bir ortama girmiş başka yerlere gitmek istemesi normal
ilk 10-15 gün kızım sınıftan kaçıp parka koşuyordu, öyle böyle derken şimdi normal davranıyor çünkü ortama alıştı