aryabebek473_ Oda sıcaklığını bi türlü ayarlayamiyorum klimanin derecesjni dusurunce bebeğim terliyor sadece ense tarafı yükseltincede çok hapsiriyor soguk almasindan korkuyorum ne yapcam sasirdim
buketadenatalay aryabebek473_ bebeğim doğduktan sonra 3 ay boyunca devamlı hapşuruuordu bu normal önemli olan üşümesin diye üstünü kat kat ve kalın giydirmemek kalın giydiyse de terler unutmayın
1babyannesi aryabebek473_ ben ağustosta doğum yaptım oda sıcaklığı 24 dereceydi hastanede bebeğim çok güzel uyuyordu ev de de öyle ayarladım sorun yasamadık
muno112 24 26 derece olmalı bebekler ilk bir ay sürekli hapşırır burun kılları yeni oluşuyor ve savunma mekanizması hıçkırık gibi düşünün soğuktan değil yani. Terleyince hasta olur terlemesin yeterli
aryabebek473_ 1babyannesi işte hapsurunca ben biraz korktum daha doğrusu eşim beni çok korkuttu zaten bi neci tek başıma gibiyim daha alt değiştirme kıyafet değiştirme vs yapmakta zorlaniyorjm
elosdef Üstüne vurmadan 24-25 derecede klimayı çalıştırmanızda sıkıntı olmadığını söylüyor doktorlar Hatta şöyle söyleyeyim arkadaşımın prematüre bebeği var bu şekilde klima açıyorlar
1babyannesi aryabebek473_ daha çok yenisiniz zamanla eliniz pratikleşecek bebeğiniz size siz bebeğinize alışacaksınız sakinliğinizi koruyun panik yapmayın 🙏🏼