Tgbh28 Merhaba arkadaşlar eşim Baby-vac diye bir burun aspiratörü sipariş etmiş. Bir ucu elektrik süpürgesine takılıyomuş ve baya kişi memnun olduğunu yazmış burda kullanan var mı merak ediyorum. Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.🤲🏻
Misskokulum Tgbh28 ben kendi nefesinle çekmeli olanını kullanıyorum canım o yüzden bir sey diyemiycem çekerken hızına dikkat et bildiğim kadarıyla çok hafif ve aralıklı olarak çekmek gerekiyor beyindeki sıvıyı kurutmamak amaciyla insallah kullanan birileri çıkar
Deletedmom139 Tgbh28 çok güçlü çekmiyor mu ki yaa bebeginize denemeniz den önce biraz elinizde çekiş kuvvetini deneyin isterseniz
Tgbh28 @Misskokulum incecik bir hortumu var o çekişi ayarlıyormuş canım zaten benim süpürgemde ayarlamalı en hafifinde denicem 5 saniyede temizliyomuş
Tgbh28 @Deletedmom139 incecik bir hortumu var o yüzden yüksek vakumla çekmiyor ki zaten benim süpürgem ayarlamalı en düşüğünde denicem