slnckc ikea antilop mama sandalyesinden çok memnundum. Hem joie mimzy almıştım evde kullanmak için, hem de annemde durması için ikea antilop almıştım.
Joie çok hantaldı, çok yer kaplıyordu. Katlandığında bile belli bir alan gerekiyordu koymak için. Konfor olarak elbette daha konforlu ve geniş bir mama sandalyesiydi. Yine de küçük alanlar için pek ideal değil bana göre.
İkea ise tam aksi, çok pratik bir sandalyeydi. Ayaklarını çıkarıp her yere taşıdığımı bilirim. Yer kaplamıyordu, bir yere kaldırmak kolaydı. İçine minder almıştım, kızım gayet rahat ediyordu. Küçük alanlar için de çok uygun.