Biz ilk 2.5 aylıkken götürdük, gaz çıkarmadaki faydasını ve oğlumuzun sevmesini gördükten sonra 4.5 aylığa kadar 3 defa daha götürdük. Belki daha sonra yine götürebilirim, yeni ev değişikliği olduğu için fırsatım olmadı henüz. Herhangi bir hastalanma vs olmadı gayet temiz ve sterildi. O boyunluklar üstte tutuyor, bir zararı olmuyor, küçük oldukları için o kullanılıyor, 6 aydan sonra boyunluklu kullanılmıyordu