Alyaberen_ iki ay silikon uç ile emzirdim. Sonra kendini geri çekince hoop tüm süt üstüme akıyordu. Sağıp biberona geçtim. O ayrı zordu. En son ebe sütün kesilir dedi tabi 2,5 aylık oldu o zamana kadar. Sonra anı bir karar ile dayadım göğsüme mecbur emmeliydi yada artık sütten kesmeliydim düşüncesi ile rabbi yessir duası okuya okuya bebeğim çook açken verdim ağzına meme, tabi asla kabul etmedi 45 dakika boyunca direndi. Çok ağladı evet ama nihayet tuttu. Gece uykuluyken tam anlamıyla alıştı. Ne büyük nimetmiş hali hazırda memeyi vermek dedim. Ağlamsına biraz razı olup ısrarla bırakmadan ağzına süt fışkırtarak verirseniz alacaktır. Umarım sizin içinde kolay olur 🥰