Artar ilk zamanlar bebek anneyi yeterli güçte edemediği için ve hormonlarımızdan dolayı sütümüz yoğun olur sonrasında azalma yaşanması normal bende yaşamıştı 2. Ve 3. Ay kontrolümüzde bana eczane satılan bontaa isimli takviye ilaç verdi ayrıca bestlakta kullanıyordum. Şuan oğlum 8 aylık ve şunu farkettim aslında kullandığımız takviyelerden ziyade annenin psikolojik durumu uyku düzeni sıcak duşu be bebeğiyle ten tene teması sütün artmasında çok çok etkili hormonlar öyle bir şey ki aklımızdan bile sütün az cümlesini geçirmemeli