Zehra95 ertoensar ben devlette bademcik ameliyatı olurken rahat durmadığım için dayak yemiştim o yüzden devlet küçüklere göre değil
zeynep106_ minikkkelebek tamamen uyuştu ya ama bebeğinde sıkıntı yok hiç olmadı yani akşama dışarı bile çıktık