Kızım çok güzel kahvaltı yapardı yemek yerdi yemez oldu çıldırmak üzereyim artık ağzında tutuyo tükürüyo çiğniyormuş gibi yapıyor ben yut çiğne diyince sabrımın son demlerim deyim artık gerçekten pankek krep falan yiyo onuda üzerine bal dökersem yiyor e hergün pankek krep yaparsam başka şeyler yemicek bu sefer akşam yemeğini yiyor çünkü acıkıyor
Aslında sabaha da acıkmış olması gerekmez mi 8buçukta yiyo uyuyor gece mama da yok