deletedmom555 Asaf_24 benimki 5 aylık bıyıkları var 😂😂doğduğunda heryerinde vardı döküldü şuan bıyıkları var yeni çıktı onlarda doğduğunda yoktu doktoru dökülür diyor
AyseTugba22 Asaf_24 valla benim oğlum doğduğundan beri kıllı alnında popo kısmında tüğleri var 🤗🤣 bıyıkları da var bu arada 2.5 aylığız 🤣🧿
Asaf_24 MomSEA bel kısmında vardı pipisinin alt kısımlarında gördüm bugun yeni cıkmıs gübi degildi sarı ve siyah gördüm
Asaf_24 deletedmom555 deletedmom555 o şekilde bizdede var ama genital bölgede olunca biraz tedirgin oldum açıkcası
Mucizem_0809 deletedmom555 😂😂 sabah bezini değişirken inceledim yok henüz bişe sizinkiler erken ergenliğe giriyo 😄😄