Mamayı kötü bir şekilde bıraktı galiba tramva gibi bişey oldu onun için uyurken içiyordu sadece öğle ve akşam yani öğle uykusunu bıraktı bu yüzden uyutamıyorum akşamları da baya zorluyor bizi dün 1 de uyuduk mesela gece sabah 8 de ayaktayız hep yemek yemek yok zaten kavun karpuz bebe bisküvisi tuzlu kraker vb şeyler yemek istiyor yemediği için kabız kendim de hamileyim 2 hafta sonra gün alıcaz doğum için ondan sonrasını nasıl yapıcam bilmiyorum halim yok zaten sürekli mız mız sürekli ağlıyor bağırıp çığırıyor nereye götürsem artık bilemiyorum kendim de tırlatıcam az kaldı gerçekten 🥺