SemaKa Kızlar oğlum pika sendromuna yakalanmis yani tahta karton gibi şeyler yiyor sürekli aslında demir eksikliginden kaynaklanıyormuş ta ama tahlilinde de çıkmadı sizde olan varmi
Madamehappyyyyy SemaKa Oğlunuz kaç yaşında acaba? Bana oğlum küçükken bir abla söylemişti o yüzden hep gözlemliyorum oğlumu bildim bileli peçete kâğıt bulduğu her şeyi yer..
theyikik SemaKa benimde görümcemin kızı öyle , değerleri ne durumda bilmiyorum ama görümcem hep genetik olduğunu eşinin tarafında yeğenlerinin de böyle kağıt falan yediğini söylüyor 🤔
SemaKa Madamehappyyyyy 13 aylık aynı sizin ki gibi herşeyi yiyor kağıt tahta sürekli bunlar falan ama doktor dedi demiri iyi yanı bı sıkıntı yok dedi
mineksu Ben pika sendromunu hamileyken olmuştum.Hacı şakir hamam sabunu yiyordum.Tamamen demirden.Eksiklik tamamlandığında bu yeme alışkanlığıda geçiyor merak etmeyin.