Merhabalar, bir konu kafama çok takılıyor sormak istedim. Ben bebeğimi emziriyorum arada bir de mama veriyorum günde 1-2 kez doymadığını anladığımda veriyorum. Fakat sütümü sağmak istediğimde sütüm çok çok az geliyor iki göğsümden 50 cc anca geliyor bazen 30 ama sürekli emziriyorum neden böyle anlamadım sütüm çok mu az yoksa sürekli emzirdiğim için mi acaba