Ayazkus Merhaba arkadaşlar oğlum 4 buçuk aylık daha önce hipp kullanıyorduk ve mamayı değiştirdik sma ya geçtik ve kusmaları oluyor bugünde doğduğundan beri ilk defa burnundan kustu biraz. Aynı mamayı kullanıp böyle şikayetleri olan var mı?
aybukemom Ayazkus kızıma ilk gün hastanede aptamil kullandık sonra sütüm olmaz diye sma aldım üç defa kustu burnundan çıktı sonra da istemedi, sütüm grlince bıraktık birgün verdim sadece
mugeturanoglu1 Ayazkus Çok okudum ben canım değiştirmeni öneririm yeniden aptamil ya da ar mama verebilirisn aptamil ar gibi
Annelik9292 Ayazkus bebeğim bir buçuk aylık hem mama hemde süt veriyorum fakat benim oğlum her ikisinde de kusuyor..ben arkadaşlarım çok memnun diye sma aldım onlarda şikayet yoktu çok güzel kilo alıyordu çocukları onun için aldım..İnşallah süt olurda mama hiç kullanmayız.
Gnv Biz de sma kullanıyoruz hiç bi sorunumuz yoktu hipp aldık her seferinde kustu . Biz de de tam tersi oldu yani.
ceylinnn Sma tadı ağır bir mama bir çok annenin kusma yaptığına dair şikayet okuyorum. Ben aptamil kullanıyorum çok memnunum. Hiç sıkıntı yaşamadım.
eminee90 sma çok ağır tadı olan bir mama benim kızım hiç içmemişti zorladığımda da kusuyordu şimdi aptamili çok güzel içiyor mesela
guvesra smanın tadı kokusu bir garip onu seçiyor olabilir. her bebeğin kabul ettiği bir mama değil çünkü