Busemertt sizin esınıze yaklaşımınız nasıl acaba ?bnmde oğlum 2 buçuk yaşında . Bir ara hıc öpmezdi öpmek ıstemezdı eşime hiç gitmezdi . Eşimde çok ilgili degıldır açıkçası zaten vardiyalı çalışıyor .ama sanırım oğlumda benı izliyor benden gormedıgı ıcın sanırım hıc yapmıyordu. Eşim işten gelıcne işe gıderken sarılıp öpüyorum özellıkle oğlumun yanında yapıyorum . Oğlum da başladı . Hele işe gıderken babasını öpemesin kıyamet kopar :) esım otururken yanına gıderım sarılırım öperım ,oğlumda koşar babam der sarılır öper . Acaba bu sekılde denesenız , yanı çocuklara sızi örnek alsa ben çözümü bu sekılde buldum :)