Alfa_Mom princees ben kullanıyorum hardal sarısını çok memnunum ger gören nerden aldın diye soruyor mutfak için almıştım 1 sene oldu yaklaşık çamaşır makinesin de yıkıyırum hiç bir sorun yaşamadım
susunbebekuyuyo princees benim evimde sadece yatak odam ve salonum normal halı 2 odam hol ve mutfağımda bunlardan var 6 sene oldu çok memnunum hele mutfak halısını yedekledim 2 günde bir yıkıyorum
Alfa_Mom princees evet canım çok hoş duruyor ben hatta bazen oturma odama bile seriyorum h böyle patlak bi rengi yok gayet hoş ve bastığın zaman yumuşacık
princees susunbebekuyuyo teşekkür ederim cevabınız için hemem siparişi olustiracam çok beğenmiştim görünüş olaraktan kalitesi aklıma takılmışti hepsini aynı renk mı kullandınız yoksa farklı farklı mı
susunbebekuyuyo princees yok farklı farklı holüm iskandinav tarzda hepsini ayrı satıcıdan aldım diyebilirim
princees tultanhanim link paylaşmak yasak diye biliyorum Trendyol dan West home sayfanın ismi yazarsanız çıkar karşınıza zaten çok cesiti var