Smrhls benim bebeğim 10 aylık 2-3 aylıktan beri böyle fakat çok ağladığında oluyor katılma nöbeti diyorlar bu arada sık oluyor dr demir eksikliğinden yada kalpte delik vs varsa olur demişti bizim kalpte hafif boşluklar vardı doğdunda şuan önemli olan kapandı tek ufak kaldı inşallah zamanla kapanacak. Ama hala çok ağladığında yaşıyoruz bunu ve ben her seferinde kötü oluyorum nefesini tutuyor dudakları morarıyor kıpkırmızı oluyor yüzüne sert bir şekilde üfleyince kendine geliyor