Acelya17 kızım gözüme çok zayıf geliyor 9,200 gr ve kaç aydır aynı kiloda yemek de yemiyor çok zorluyorum tenk tünk üzüm veriyorum onu yiyor ama yemeğe dair hiç bir şekilde istemiyor napabilirim doktora götürmeyi düşünüyorum
[silindi] Acelya17 benim oğlum 12 aylık 10 kilo sanırım 8. Aydan beri aynı kiloda yemesi genel olarak güzel ben çok takmıyorum çünkü çok hareketli normal yani kilo alamaması
Madamehappyyyyy Acelya17 15 aylık en son 10 kiloydu Ocaktan bu yana hiç kilo almadı,her zaman kilo alımımız öndeydi 8 aylıkken 7-8 gün hastane de yattı o günden sonra da durdu kilo alımı. Boya veriyor diye düşünüyorum ben yemeği ise bana göre bazen çok güzel yiyor bazen yemiyor. Size göre az ise tabi ki götürün doktora ve yemeyi her zaman red ediyorsa.
Acelya17 [silindi] kızım çok hareketli totosu asla yer görmez hep dolanıyor acaba o yüzden mi kilo almıyor
Acelya17 Madamehappyyyyy bende boya veriyor diye düşünüyorum çünkü farkındayım boyu uzuyor oturup yediriyorum şöyle ⅚ kaşık yiyor sonra red başlıyor
Asya2013- 11 aylık 8 kg. 8 aydan beri de hiç kilo almadı aynı yani. Hiç iştah yok çok canım sıkılıyor yemeyen yemiyor malesef
Acelya17 Asya2013- off geçen gece uyuyamadım aklıma takıldı yesin diye neler yapıyorum pankek krep çorba pilav ama yemiyor çok üzülüyorum
Asya2013- Acelya17 aynen öyle bende sen gibiyim kafaya takıyorum hergun annemle özel öğünler hazırlıyoruz ama nafile
tazemom1 Acelya17 kan değerleri iyiyse sağlıklıysa bence çok normal Benimki de aylardır aynı kiloda hiç değişmedi ve yiyor da