-sevimlipolyanna- Bebeğim 10 aylık. Sizce gerekli mi faydasını gördünüz mü ve hangi markayı tercih ettiniz
defnevedoruk -sevimlipolyanna- fisher price almıstım ben yürümesinde bir artısı olmadı bize ama 8 aylıkken almıştım suan 17 aylık hala oynuyor
serifelm -sevimlipolyanna- biz 8 aylıkken almıştık önündeki oyuncakları çok sevmişti 9 aylıkkende birden kendi kendine ona tutunup yürümeye başladı biz iyi ki almışız diyoruz çok seviyor onunla yürümeyi fisher prise almıştık biz
Ucansupurge -sevimlipolyanna- Kesinlikle faydasıni gördüm. 7aylikken ayağa kalktı direk fisher price yürüme arkadaşı aldım. 8. Ayda sıralamaya başladı 11de desteksiz yürüdü Aylarca da yürüme arkadasinin üzerindekilerle oynadı
Nur2021 -sevimlipolyanna- faydasi olurmu bilmiyorum bende dusunuyorum almayi, olmadi oyuncak ederler 😁
dunyamveben Aynı postu bende açmıştım🤭 101 den aldım evet gördüm faydasını geç değil Benimkide ortalama 10 aylıktı daha çok ayağa kalmak istiyor onunla yürüyünce yüzündeki gülümsemeyi görmeye değer🥰🥰
ecrinveannesi dunyamveben merhaba benim yaşadığım yerdeki a101 de yürüme arkadaşı var ben yürüteç de almıştım sizce yürüme arkadaşı da gerekli yürüteç zararlı diyor herkes
Barbekusos Kizlar elimde var almak isteyen olur mu hic bir problemi yok sadece pili bitti şarkı çalmıyor pili bittiği için
ezgdmrcasln -sevimlipolyanna- ben arkadaşımdan ödünç almıştım 9 aylık falandı onun sayesinde çabucak yürümeyi öğrendi. 1 yaşına gelmeden yürüyordu. Şimdi 13 aylık olacak.
-sevimlipolyanna- Barbekusos Teşekkür ederim fakat aynı ürünü Gardrop uygulamasından 185 tl’ye sipariş verdim :)
dunyamveben ecrinveannesi evet yürüteçin zararları var kendi bebeğimde de gördüm 2 3 ay yürüteç kullandı parmak ucuna basıyor 10 aylıkken yürüme arkadaşına başladık şuan tam 1 yaşında halen parmak ucuna basıyor nasıl düzelticem düsüncesi ile geziyorum evet yürüteç biz annelere kolaylık oluyor ne yalan söyleyeyim ama yürüyüşünü görünce bıraktım yürüteci😔😔