Günaydın arkadaşlar, oğlum 3.5 yaşında ,7 aydır falan çişini kakasını söylüyordu, 15 gün önce tatile gittik o zamandan beri ara ara kaçırıyor,eli pipisinde oluyor cisin mi var diyorum evet diyor, geceleri de a da olsa kaçırıyor, ne şimdi bu haftaya kreşe başlayacak,öfff😱😱😱