İnstgramda DR OSMAN GONULAL var biliyordur herkes süte karşı yanlış algı var bairsak kanaması vs yanlış diyor formül mamayı sütle hazırlamak daha besleyici diuor youtubede de var video yapan var mı 2 gündür köyden süt getirip yapıyorum formül mama hı daha iştahlı içiyor ayına göre zayıf kızım