Kızımın güzel dışarda giydiği kıyafetine sweatshirtüne elma armut yedirirken leke oldu hemen yıkadım elimde ama çıkmadı üzerine bu ebebek aldigim baby&me sprey seklinde olan leke çıkarıcıdan sıktım bekledim yıkadım aynı şekilde su asprins spreyler varya ondan da sıktım beklettim hiç çıkmamış aynı leke duruyor güzel bi kıyafetiydi nasıl çıkar bu elma armut lekesi tavsiyelerinizi bekliyorum,sizler nasıl çıkarıyorsunuz