canimanne06 mizacı mızmız olunca öyle oluyor. Kızım doğduğundan beri öyle 3 yaşında. Her sabah öyle uyanır. Anne gel diye ağlar, giderim pijamamı çıkar diye ağlar, çiş yapmaya gitmen lazım derim hayır diye ağlar, geri uyutmaya çalışsam kıyamet koparır, bitmeyen bir ağlama silsilesi tüm gün. Oğlum hiç öyle değil. Kreşteki öğretmenleri “drama queen” Duru diyor 😅