Kızım bu ay sadece 200 Gr almış normalde 900 Gr alıyordu her ay sadece emziriyorum mama kullanmalımıyım dediğim de kullanma dedi doktor çok az almamışmı dünden beri acaba açmı diye düşünmekten kendimi alamıyorum sizin bebekleriniz 3. Ayın da kaç kilo aldı nasıl besliyosunuz