arasdenizim merhaba eşimle tatile gittik.ben hayatmda öyle görgülü nazil kibar sabırlı saygılı insanlar gormedim.ornek vereyim cadde kenardnaki bı ewim bahcesinde çok güzel begonvilller vardı orda fotoğraf çekmek istedim normalde yoğun trafik olan bı yer.arac yokken çekeyim dedim çiçeğin yanna gitmemle trafik oldu 😅hemen oradan cıkmaya calstm aracdaki insanlar dur durr gitmee ceek fotoğrafını dediler ben çok sasrmstm şok olmuştum.mesela kimse kimseye trafikde korna öttürmyor hadi be kardesim geç artk gibisinden.ama çok sıcak bı yer bilmiyorum ben hamileyken gitmiştim belki hamilelik bu kadar etkiledi beni.esiniz ne iş yapcak orada