Bende beslenme kutusu ve ayrıca çantasını da aldım henüz liste vermedi okul bize. Ztn uyum haftası dediler onu da 1 güne düşürdüler. Normal de bugün gidecekti 1 saat onu da yarına çektiler, yarın gidip tanışıp öğrenirim artık neyi neye koyacağız. Anaokuluna başlayacak ama önden hiç görüşme yapmadık çok tuhaf 😂