Harfrakam benim kızım doğduğunda 2 günlükken olmuştu sıvı yetersiz demişti doktor o ara sütüm gelmiyordu ben de hem emzirip hem de mama vermiştim kendiliğinden geçmişti. Tabi sizinkini bilemem yine de doktor değerlendirir. Günde 5-6 çişli bez olması lazımmış bizim oluyordu artık geçti hemen ertesi günü yoktu. Geçmezse detaylı tetkik yaparız demişti doktor