nskn bence devlet hastanesinin size tanıdığı imkanı kullanın derim yani gerçekten çok ilgiliydi kadın bazı insanlar özel hastane delisi olmuş bu devirde ama ne bilim bence bi gidin görüşün derim bise kaybetmezsiniz kadın yanında emzirme işlemini uygulatti bana baya ilgiliydi yani bebeğin iki gece sarılıktan hastanede yattı o zaman bile yazdı hep bana merak etme atlaticaz bu süreci inşallah diye hep benle irtibat halindeydi