Radyalsimetri Dün nimerix aşısı olduk. İlişkisi var mı bilmiyorum ama gazdan dolayı sabaha kadar ıkındı. Normalde de ıkınıyor ama derin uykudayken yapmıyordu. Sürekli ıkınıyor. Masaj yapıyorum ama nafile fikri olan var mıdır