happymami Kızım covid oldu, bronşiolit, bronşit, larenjit, anjioödem bir sürü hastalık geçirdi. Hiçbiri kızımı orta kulak iltihabı kadar zorlamadı. O kadar acı çektiğine hiçbir hastalığında şahit olmadım. Kulağı ağrıdığı için ağlıyordu,ağlayınca daha çok ağrıyordu, ağrıyınca daha çok ağlıyordu. İnanılmaz kötü bir kısır döngü. Biraz mutlu olsun diye kaç km uzakta köyümüze götürmüştük yolda bir süre sakinleştiği için, hiç bir şey onu memnun etmiyordu. Kulağa ilerleyen iltihabın iyileşme süreci çok uzun. Lütfen antibiyotiği kullanın. Küçük bebeklerin bünyesi o acıya katlanacak kadar kuvvetli değil. Yatarak su, mama içirmeyin. Ağrıyan kulağı üzerine yatmasın. Çooook geçmiş olsun ☘️