Merhaba kızlar 2 senedir tam gün anaokuluna giden oğlumu (2018 Ekim doğumlu) bu sene kaydı çıktı ertelemedik ve güzel bir okula verelim dedim şu an 4 aylık bir oğlum var . Bana bu konuda tecrübeli olan bu olayın yönetimi nasıl olmalı bilen rehber öğretmeni yada sınıf öğretmeni yada bu olayı yaşamış annelerin tecrübesine ihtiyacım var . 😎😅