zelihapoyrazz hangi markayı kullanıyorsunuz? Ben kızımı 4 ay silikon uç işe emzirdim
Wee markasının silikon ucundan memnun kaydım lasinoh çok fazla kayıyordu kızımın ağzından. Göğüsünüze tam yapıştığından emin olun çünkü tam
Yapışmazsa bebek her emdiğimde hava yutmaya devam eder maalesef göğüs ucuyla emzirirken bebek daha çok hava yutuyor. Onun dışında yapmanız gereken tek şey bebeğin ağzına iyi yerleştirmek. Sürekli temiz tutarsanız yapışkanlığı devam eder. Ben 15 gün aralıkarla uçlarımı değiştirdim. Bir süre sonra yıpranıyor