linaaaaaaaass Kızlar bebeğim 2 buçuk ayından 4 ayına kadar sesler çıkarırdı tam ağı diyemezdi ama onun gibi biseler söylerdi anlamsız biseyle vızıldardı 4. Ayından beri hiç ahu falan yapmıyor sadece gülüyor bağırıyor ve ağlıyor sizce normal mi
Hulya0129 linaaaaaaaass evet oğlum 5.5 aylık çığlık atıyor kahkaha atıyor en önemlisi bol bol ağlıyor yeni yeni agulamaya başladı 😅
bussyy1710 linaaaaaaaass agulamayadabilir her çocuk herşeyi yapmıyor ne yazıkki. Benim oğlum da agulamadı hep sesler çıkarırdı ama. Şuan 10 aylık olacak babıldıyor memem babam dede dede mama annenne gibi şeyler söylüyor yani. Bilinçli yapmıyordur tabiii benimki de emeklemiyor mesela dişi yeni çıktı daha her bebek bir değil