Merhaba anneler. Kızım 6 buçuk aylık ve ilk azı diş patlattı . Bu gun agzinda birseyler varmış gibi çiğneme hareketi yapıyordu kontrol edeyim diye elimle bakarken farlettim . Baya şaşırdım bu duruma aslında . Araştırdım biraz ama hiç birsey bulamadım. Böyle birseu yaşayan oldu mu . Pirinç ucu kadar çıkmış alt azı dişi . En zor çıkan diş azı derler ama ne ateş oldu ne huysuzluk . Elimle kontrol etmesem büyük ihtimalle uzun süre daha farketmezdim