Elfmrt Merhaba 2 gun önce rota virüs asısı yaptırdım yanlız ıkı gundur ıshal yaparken bıle sesler gelıyor bu normal mı 3 aylık
ozgesel1seyler Elfmrt cok normal korkmayin rota virus asisi bazi bebeklere ishal yapabiliyor bu guzel birsey rota asisinin bagirsak dugumlenmesi gibi bir yan etkisi var 10 gun kakasini kontrol etmek gerekiyor sizde oyle bir durum yasanmadigini gosterir. Gecmis olsun findiginiza.
Annesininpogacayanagi Elfmrt bende dün yaptırdım canım. Bizimki 4 aylık. O kaka yaparkenki ses bizde hep vardı. O normalde. Benimki bugun yeşil kaka yapmaya basladı. Ebeye sordum normal 2 gune geçer dedi.
NurCelik Ben yaptırmadım ama normal bağışıklık kazanıyor bu şekilde diye biliyorum ateş durumu varsa onu takip edin çok sıkıntı olursa acile götürün
GirayinAslisi Oglum her persembe kakasini yapardı rotadan sonra her gun veya gun asiri yapmaya basladi acaba asidan mi dedik ama sonucta mutlu da oldum yanii kakasini yaptikca daha rahatladi sakinleşti 😊