Kızlar çocukların peşinde koşturmaktan çok zayıfladım. Normaldede hayatım boyunca hep zayıftım. Hayalim hep, balık etli olmak.. 😞 sezeryan doğum yaptığım içinde zayıf olmama rağmen, dikiş üzerine sarkan göbeğim var 😔 kilom hep oraya gidiyo.. nasıl beslenmeliyim? En hızlı kilo aldıracak şekilde ne tavsiyede bulunursunuz? Lütfen yardımcı olur musunuz