Merhaba arkadaşlar benim normalde adetim düzenli hatta regl tarihim gelmeden 2 3 gün erken olurdum ve ben bu ay olmuyorum bir türlü aşırı vajinamda enfeksiyon da var şuan hem kaşıntım hem de yanmam var vücudum ödem tutuyor sürekli ve hala adet olmadım strese giriyorum dün test yaptım bir şey çıkmadı acaba enfeksiyonum çok olduğu için mi adet olmuyorum bilmiyorum yarın doktora randevu almışım inşallah kötü bir şey yoktur böyle olan var mı aramızda