Dilacim Sahreyldrm Ben de çok şaşırmıştım. Hani deniyor ya ben yaptırdım bisey olmadı yani o bisey Allah korusun hemen olmayabilir. Saçımizi her zaman boyatabiliriz ama 1 defa çocuk dünyaya getirip emziriyoruz. O yuzden benim tercihim beklemekten yana.
Sahreyldrm Dilacim aynen kuzum bir iki sene de boyasız kalsın çocuktan değerli değil haklısın teşekkür ederim
GmzSnn Sahreyldrm bende emzirirken boyattım. Bebeği kuaföre asla götürmeyin. We çok fazla işlem görecek saç yaptırmayın derinize iyice işlemesin kimysallar
Ygtek Sahreyldrm ben boyuyorum valla hamileykende boyadım hep. Eskisi kadar sık dip atmıyorum ama 2 ayda bir dip boyası yapıyorum 15 dk tutup yıkıyorum
ozge3747 Sahreyldrm Ben süt sağıp bıraktım eşim ve annem 2-3 saat idare ettiler. Bence annenin morali iyi olacak ki bebeğine de iyi bakabilsin. Bana çok iyi geldi değişiklik
Sahreyldrm ozge3747 bıraksam bizimkiler de idare eder de ben biraz fazla bağlıyım kızıma galiba bitişik yaşıyoruz zaten evde de hep kangurudayiz biraz daha bekleyim en iyisi
ozge3747 Sahreyldrm Biz de öyleyiz benşm kızım da sürekli kucakta. Bağlılıkla ilgisi olduğunu düşünmüyorum ama siz bilirsiniz tabi bence anne kendini nasıl iyi hissedecekse öyle yapmalı
Ozdnoyr Sahreyldrm sizin kararınız, doktorlarda size bırakıyor ama zararlı olduğunu asla boyatılmaması gerektiğini her doktor biliyor.