beyzayurtal Merhabalar anneler kızım 6 aylık yataş juno da yatıyor doğduğundan beri artık onsuz beşiğine koyuyorum asla uyumuyor başına gelen oldu mu nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız çok sevinirim