Ebbkkk adetinin olmasına az kaldılsa test yaptığında çizgi çıkması normal demişlerdi ki internettede öyle yazıyor ben adet olmama 5 gün falan varken test yapmıştım hatta belim kasıklarım ağırıyordu gögüslerim hasssastı adet belirtilerim vardı sonra ikinci çizgiyi görünce şok olmuştum doktora gittim hani bu internetteki yazıyı görünce ama 2 haftalık oldğunu öğrenmiştim ☺️ hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏🏻