Merhaba herkese, 15 aylık bir kızım var. Doğduğundan beri iştahlı bir bebek çok şükür. 4 ay emzirdim sonra sütüm kesilince toz mama kullandik. 1 yaşını geçtikten sonra doktorumuz normal inek sütü icirmemizi söyledi. Biz de doğal alıp kaynatıp veriyoruz. Buraya kadar her şey yolunda. Ama benim kızım her uyuduğu zaman süt istiyor ve asla sütsüz uyumuyor. Ve aşırı süt de iyi değil diye biliyorum. Ben de çözümü ayran yapmakta buldum ama onu da istemiyor deli gibi ağlıyor. Ve son 1 haftadır gecenin bi vakti az önce olduğu gibi ağlayarak uyanıyor ve asla durmuyor. Sarılıyorum, sakinleştirmeye çalışıyorum, nafile… Sizce neden böyle ağlayarak uyanıyor? Ne yapmam gerekiyor hem bunun için hem de şu süt olayı için?? Artık ayına göre acikip uyanmamasi lazım. Lütfen bilen birileri varsa akıl versin . 😔😔